فرشته ی زیبا


فرشته ی زیبا


عکسهای بازیگر نقش ویکی در سریال ارورا

http://up5.iranblog.com/images/fkzoea9u01l57qb5mfe.png

http://up5.iranblog.com/images/cva5llzze6mo3wfxjfh7.png

http://up5.iranblog.com/images/0122y6ifqswgvrishm1a.png

http://up5.iranblog.com/images/u6xsp82p56c6jpfmxg0.png

http://up5.iranblog.com/images/xipou0pmhrzfwiheh9b9.png

http://up5.iranblog.com/images/tjjdj89fj45sl3ukyo.png

http://up5.iranblog.com/images/1yt2qcyfjt2br8rtbmqi.png

http://up5.iranblog.com/images/ikz27k1s9qfl7y2u8nq.png

http://up5.iranblog.com/images/1yt2qcyfjt2br8rtbmqi.png

http://up5.iranblog.com/images/032xuifm2i3e5vx61anx.png

http://up5.iranblog.com/images/9kavsv2pkpbyw1yor141.png

http://up5.iranblog.com/images/2n7j2gogv90vb4ll6qgg.png

http://up7.iranblog.com/images/1f1xzk4xyk1mxg0oghtg.png

http://up7.iranblog.com/images/osmpzvk43pj1qcumplt1.png

http://up7.iranblog.com/images/qd3v9tcab9h0vvhnlzde.png

http://up7.iranblog.com/images/22sxquk6n05rng7v50nt.png
 

http://up7.iranblog.com/images/1t8uhzjua4i0fnk0sfo7.png

http://up7.iranblog.com/images/73hpi3jgsfvo8t27aac6.png

http://up7.iranblog.com/images/fpbsk5ttfz1dgxe9mddl.png


نظرات شما عزیزان:

پردیس
ساعت20:48---19 بهمن 1390
عکس هم میزارن ممنون

mary
ساعت9:26---6 دی 1390
ممنون
پاسخ:خواهش میکنم!


مري
ساعت9:25---6 دی 1390
اره خيلي

يگانه
ساعت18:45---5 دی 1390
عكس از مارتين هم بزار
پاسخ:باشه عزیزم!


فلور
ساعت14:59---11 آذر 1390
سلام واقعا عکسها خیلی قشنگ بودن من هم از سریال اورورا رو خیلی دوست دارم از خود اورورا هم خوشم میاد راستی ویکی همون الیسای توی سریال الیسا کجاسته!
پاسخ:آره اینو که میدونیم ویکی همون الیساس!:D


یسنا
ساعت14:57---30 آبان 1390
پاسخ:آخی ببخشید گلم باور کن نرسیدم!

mohammad
ساعت12:27---24 آبان 1390
ممممممممممممنون

nastaran
ساعت13:11---5 آبان 1390
من هم عاشق اورورام خیلی خیلی ممنونم بازم بیارپاسخ:مرسی عزیزم!!منمممممم عاشق ارورام!!بازم بیا!!

tina
ساعت13:06---5 آبان 1390
mamnon ali bod bazam ax biar
پاسخ:باشه گلم!!


یسنا
ساعت15:05---15 مهر 1390
توجه توجه به همه ی کاربران عزیز وبم افتتاح شد بیاین سر بزنید چیزایی که هیجا پیدا نمیشه اینجا هست بیاین هرچی خواستید بگید تا بزارم آدرس وبلاگ:www.ava.com.lox blog.com

رومینا
ساعت14:10---14 مهر 1390
هرحال تا جایی که من کلیپو دیدم محشر بود اهنگش عالی بود و ه سری صحنه ها رو سیاه و سفید کرده بود میخوام وبتو معرفی کنم توی وبلاگم
پاسخ:مرسی عزیزم لطفا وب ارورا و آنالیا و همسانم رو معرفی کن!ممنون!!


رومینا
ساعت21:00---13 مهر 1390
نرسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خب ظاهرا مجبورم همینجا بدم!

اسم کلیپه اینه لطفا اگه رابطه جنسی نداشت بذارش اگه نداشت

MARIANA Y DANIEL................YOU ARE STILL THE ONE.wmv ...

بالایی اسم کلیپه توی گوگل سرچ کنی میاد‏

4 دقيقه - 28 سپتامبر 2010

بارگذاری توسطOLGAREYES04

www.youtube.com/watch?v=5K9KzpLtakE‏

اینم لینکشه
پاسخ:مرسی عزیزم!!


یسنا
ساعت18:36---13 مهر 1390
عکسا عالین عزیزم تو پست بعدیت کلیپ عاشقانه بلانکا سزار یا مارتینو ویکی بزار
پاسخ:باشه عزیزم حتما!!!فردا میذارم!!


رومینا
ساعت20:31---12 مهر 1390
عزیزم من دارم وب رو میزنم اگه دوس داری نویسنده شی و هفته ای یه بار اپ کنی بیا بگردیم دنبال نویسنده
البته وبلاگ دربارهی سریالای لاتینی هست که هنوز پخش نشده و فقط هنرپیشه ها اشنان


رومینا
ساعت20:30---12 مهر 1390
عزیزم من دارم وب رو میزنم اگه دوس داری نویسنده شی و هفته ای یه بار اپ کنی بیا بگردیم دنبال نویسنده

رومینا
ساعت18:33---12 مهر 1390
پیام خصوصیم رسید؟بهت لینک یه کلیپ رو دادم
پاسخ:نه عزیزم نرسیده!!


رومینا
ساعت21:02---11 مهر 1390
میشه وبم رو اینجا معرفی کنی؟؟؟؟؟
پاسخ:باشه!


رومینا
ساعت18:36---11 مهر 1390
راستی من یه کلیپ از سریال شبح النای الیزابت جونم گذاشتم خییییییلییییییییییی
قشنگه!دوست داشتی دانلود کن راستی دوستت پریسا یه وبلاگ به اسم در ارزوی داشت بگو بیاد وبم کار مهمی باهاش دارم


رومینا
ساعت18:29---11 مهر 1390
استی گلم من یه کلیپ رمانتی گذاشتم از سریال شبح النا بیا و ببین دوست داشتی البته!

رومینا
ساعت20:14---10 مهر 1390
اگه منظورت ایزابل سفری دیگره منم دوسش ندارم من اول الی بعد ویکی یا همون ونسا پوزه بعد اندریا رو دوس دارم!راستی میخوام یه وب واسه سریالای لاتینی بزنم ولی غیر خودم 6 نویسنده ی دیگه میخوام که هر کدوم هفته ای یه بار اپ کنیم راستی از پریسا مدیر وب در ارزوی خبری داری وبشو فیلتر کردن اگه اومد بگو بیاد وبم کارش دارم!دربارهی وبلاگه هم من خودم داستان سریال رو مینویسم و بقیه ی نویسنده ها باید عکس از بازیگرا یا کلیپ از سریاله بذارن اگه وقت داری هفته ای یه بار یا دو هفته یه بار اپ کنی خواستی میتونی نویسنده بشی!اخه من غیر تو کسیو نمیشناسم بتونه کلیپ از یوتیوب بذاره

رومینا
ساعت14:05---10 مهر 1390
باشه دیگه نمیگم قبوله
پاسخ:مرسی گلممممممم!!


رومینا
ساعت20:54---9 مهر 1390
البته ویکی و ماریانای اول نقاب انالیا رو هم خیلی دوس دارم از ماریسا هم خوشم میاد بقیه هم در حد ارورا مثلا جید و ارورا رو یه ذره دوس دارم!راستی من برات لینک یوتیوب بفرستم میذاری تو وبت؟راستی شنیدم دوست لورنزو یا همون پدر نینا که نمیدونم اسمش ریکاردو بود یا ارنستو عاشق ویکی شده؟؟؟؟؟؟راسته؟؟؟؟؟؟؟مردتیکه با این سنش چطور میره دنبال ویکی؟ویکی 21 ساله شه البته توی واقعیت
پاسخ:آره ارنستو عاشق ویکی شده!!!ولی باز من اول ارورا رو دوست دارم بعد جید بعد آنجلای سفری دیگر!!!


رومینا
ساعت20:50---9 مهر 1390
حق با توئه منم میدونم الیزابت بیشتر هیکلش قشنگه ولی صورتش هم خاصیت معصوم و زیبایی داره که اونو نازتر میکنه توی وب منم همه طرفدارای سرسخت الیزابتن و از ارورا و اوا متنفر اما توی وب تو اکثرا طرفدارای ارورا جمع شدن!بیا کشش ندیم تازه من از ارورا خوشم میاد خوش لباسه!اون موقع از رو عصابنیت گفتم بی ریخت
پاسخ:اوکی ولی عزیزم دیگه حق نداری به ارورا ی من بگی بی ریخت!!!اگه بگی منم به الیزابت میگم!!!تو وب منم همه طرفدارای ارورا هستن و از الیزابت و مخصوصا چند نفری از ایزابل هم متنفرن!!!


رومینا
ساعت16:07---9 مهر 1390
منم عکسیو که توش الیزابت موهاش مشکیه دیدم چتریها اونجوریش کرده و با موهای بور و قهوه ای و خرمایی چه فر و چه صاف چه کوتاه و بلند نازه ضمنا موکوتاه هم که خوشگله ولی اره درست گفتی من جای نویسنده بودم انا رو نمیفریتادم زندان حقش نبود روز عروسیش بدون جرمی!بیچاره البته ارورا هم حقش نبود عشقش نصیب دانا بشه باید اون دنیا بهم میرسیدن ولی بقول خودت ارزش نداره با هم بحث کنیم گلم!ارورا هم بد نیست قشنگه فقط خیلی به دلم ننشسته تازه خودت میدونی الیزبت از بین لاتینی ها تو ایران پرطرفدارترین زنه

توی نظر سنجی اخبار لاتین که از پربازدید ترین وباست اول شد خیلی جاهای دیگه هم همینطور!
پاسخ:خب عزیزم هر کی سلیقه ای داره حالا به نظر منم که الیزابت بد نیست!!!ولی الیزابت بیشتر به خاطر هیکلش خوشگل دیده میشه به خاطر همینم طرفدارش زیاده!!در ضمن به نظر سنجی ها نمیشه اعتماد کرد چون تو وب مرد ماریو سیمارو کمترین رای رو آورده ولی در صورتی که تو وب دنیای لاتین ماریو سیمارو بیشترین رای رو آورده!!تازه چند تا سایت بعدا خودم میدم که توش سارا اول شدن!!!ولی من که تا حالا از هرکی پریدم میگه ارورا نازتره!!حالا بی خیالش دیگه کشش نده عزیزم!!!


رومینا
ساعت13:01---9 مهر 1390
وی پست ناز نیست عکسش با موهای مشکی بود فقط چتری ننداخته بود مزاحمه رو هم نمیدونم
پاسخ:ok


رومینا
ساعت22:46---7 مهر 1390
ن الی رو واسه این دوس دارم چون هم بازیگریش و هم هیکلش محشره که اینم خودت قبول داری وگرنه چطور از پس انا و ماریانا بر اومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلیل بعدی عشقم بهش اینه که هم جذابه و هم دوست داشتنی خاصیتی که هیچ زن دیگه ای توی کل دنیا نداره هیچ زنی حتی ویکی هم که دوسش دارم فقط دوست داشتنیه و ماریسا جذابه و جید هم دوست داشتنیه

رومینا
ساعت21:10---7 مهر 1390
ارا خانومی نگفتم ارورا بی ریخته فقط گفتم از نظر من معمولیه مگه چی میشه خب گلم؟خیلیهای دیگه هم همین رو میگن کلا ارورا رو میدونم دوس داری منم ازش خوشم میومد البته قیافه شو هیچوقت دوس نداشتم هیکلش قشنگه ولی از وقتی فهمیدم چه کاره ست............
پاسخ:باشه عزیزم!ولی مگه ارورا چیکارست؟؟؟؟اون فقط تو فیلمه ولی به نظر من الیزابت بی نمک و معمولیه!!!ولی بازم به خاطر تو به سلیقت احترام میذارم گلم!


رومینا
ساعت16:22---7 مهر 1390
چرا اهنگ ارورا و لورنزو نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:خب هنوز نذاشتم!


رومینا
ساعت15:38---7 مهر 1390
خب معلومه که ندیدم من حتی نمیتونم برم توی یوتیوب!من فقط عکسای انالیا و ریکی رو دیدم اون هم چون عضو سایت الیزابتم و همیشه میرم و تمام عکسا رو برمیدارم دلیل نمیشه تا من یه چیزی میگم تو همونو بگی
پاسخ:من همون چیزی که تومیگی رو نگفتم فقط گفتم در مورد منم همین طوره!


رومینا
ساعت15:06---7 مهر 1390
راستی مطالب وبم واقعا قبلا دیدی؟من سریالای الیزابت رو خودم ترجمه میکنم و ویدیوها رو خودم از سریال یا برنامه ها می برم و میذارم عکسها هم فقط توی سایت اصلیشن تو هم عضو سایتی؟؟؟؟چور ممکنه مطالب وب منو بلا دیده باشی حالا عکسا رو فرض کنیم دیدی ولی ویدیوها چی؟؟؟؟؟؟سریالا چی؟؟؟؟
پاسخ:خب عزیزم خییییلیییییییی چیزا تو وب منم هست که تو ندیدی مثل ترجمه ی آهنگ ها ویدیو ها و .....!!!منظروت چیه گلم؟


رومینا
ساعت23:16---6 مهر 1390
اره منم عاشق جیدم
پاسخ:آره!


رومینا
ساعت20:00---3 مهر 1390
من عاشق ویکی م!من کلا از بازیگرای زن لاتین انالیا و ویکی و ماریسا رو خیلی دوس دارم!والریای سفری دیگر هم همینطور!
پاسخ:من انجلای سفری دیگر و ارورا رو دوست دارم!!
پاسخ:و جید!


آدری
ساعت18:14---3 مهر 1390
خیلییییییییی عالی پاسخ:چه عجب!!!اومدی آدریانا جوووووون!!

zahra
ساعت14:56---3 مهر 1390
ممممممممممممممرسي عشقم عاشقتم مرسي كه تو وب آناليا آهنگ مارك آنتوني رو گزاشتي خيلي خوش حال شدم حال كردم عسسسسسسسسسيسم دوست دارم خيلي !!!!
پاسخ:مرسیی عزیز دلمممممممممممممممم!!!منم خیییلیییییییییی دوستت دارم و عاشقتم!!راستی عزیزم الان شارژ ندارم که جواب نمیدم!!


سندرا/اریانا ( مدیر وب بازیگران مکزیک )
ساعت13:52---2 مهر 1390
راستی گلم عکسهای ویکی قشنگ بود.
پاسخ:مرسی عزیزم!!!


سندرا/اریانا ( مدیر وب بازیگران مکزیک )
ساعت13:40---2 مهر 1390
عزیزم چرا وب منو لینک نکردی؟ من لینکت کردم.
پاسخ:من تو وب آنالیا لینکت کردم ولی اینجا هم لینت میکنم!


رومینا
ساعت12:03---2 مهر 1390
وا سارا خانومی من چرا باید اونا رو بنویسم؟؟؟؟تازه من از مارتین خوشم نمیاد نتونستی تشخیص بدی یه پسر اونا رو نوشته؟؟؟؟تازه اون کلا دخترا رو دوس داره ویکی رو هم چون من گفتم اونو نوشت وگرنه کلا از دخترا بدش میاد مخصوصا دخترایی که نقش دروغگوها رو میگیرن از جمله لیتزی یا مارگاریتا البته منم مارگاریتا و ارورا رو چه نقششون چه بازیگرشونو دوس ندارم ولی بدم هم ازشون نمیاد
پاسخ:باشه خانومی!!


رومینا
ساعت20:04---1 مهر 1390
خانومی لازم نیست واسم قالب درست کنی!البته باهات قهر نیستما!راستی به وب یگه م نیومدیالبته وب برادرمه!خودم فقط منبع مطالبشم
پاسخ:باشه میام!


پریسا
ساعت15:12---1 مهر 1390
عزیزم خوبی؟؟؟

این بلاگفا نمی گذاره پست کنم دوبار از ارورا گذاشتم ولی پست نشد باشه از جید هم می گذارم

میای چت کنیم؟؟؟؟؟
پاسخ:باشه گلم!


پریسا
ساعت14:08---1 مهر 1390
سلام عزیزم اگه دوست داشتی بیا وبم من آپم برام نظر هم بذار بای[نیشخند]پاسخ:باشه گلم امدم!

پریسا
ساعت13:24---1 مهر 1390
سلام گلم این بلاگفا نمی گذاره آپ کنم

راستی وب همسانت رو کی آپ می کنی؟؟؟؟

عکسهای ویکی رو دیدم قشنگ بود بایپاسخ:مرسی گلم!!باشه همین امروز آپ میکنم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SaRa | تاريخ: یک شنبه 1 / 7برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |